Videoinlägg på min vackra röst!


Kommentarer
» N A T H A L I E n y r é n

Kul med videoinlägg :D

2011-03-20 // 11:09:02
URL: http://nathalienyren.blogg.se/
» Simona

Snälla kan du hjälpa mig. JAg har varit kär i en kille i nästan 4 mnader, o jag ar verkligen inte trott att han har gillat mig, och så var jag full en kväll o höll på med en av hans kompisar. O nu visar det sig att han blev jätte ledsen och sårad. Men jag vill ju ha honom, o jag ångrar mig jätte mycket. vad ska jag göra?

2011-03-20 // 12:50:49
» Simona

Snälla kan du hjälpa mig. JAg har varit kär i en kille i nästan 4 mnader, o jag ar verkligen inte trott att han har gillat mig, och så var jag full en kväll o höll på med en av hans kompisar. O nu visar det sig att han blev jätte ledsen och sårad. Men jag vill ju ha honom, o jag ångrar mig jätte mycket. vad ska jag göra?

2011-03-20 // 12:51:48
» sannalitens.blogg.se

Svar: Hehe okej :) Händer det något kul i veckan då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-03-20 // 14:17:33
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback