TÄVLINGEN AVSLUTAD!

Vinnaren av denna tävlingen är: Isabelle! Hennes blogg hittar ni HÄR.
Isabelles motivering:
Anledningen till varför jag vill vinna är för jag tycker det är väldigt fräsht med läppglans! Ger ansiktet en helt annan look och kommer vara jättefint i sommar till ett brunt ansikte! Det som är bra är att du uppdaterar om mycket olika saker! Bloggar väldigt varierat vilket gör läsningen intressantare! Det finns inget "dåligt" med din blogg, men ge lite mer klädtips! Det är många tonårstjejer intresserade av! kram

GRATTIS ISABELLE!


Kommentarer
» isabelle

Har skrivit min mail! :D åh vad roligt att jag vann!

2011-03-21 // 18:40:33
URL: http://beldec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback