Skola, gymmet, film!

Hej! Jag och Erik sitter och kollar på Naked Mile, haha så bra film! ;) Eftersom jag slutade 10.30 idag så drog jag till gymmet en kortis. Sen mötte jag upp Erik, käkade lunch och så har vi handlat lite gott och hyrt film! :D



Nu ska vi faktiskt dra och kolla på min moppe.. Den har stått hos våran granne i vinter. Så vi ska kolla lite vad som behövs fixas och så tills jag ska börja köra den i sommar. Usch... Det kommer inte bli billigt kan jag säga! :o Någon försökte ju stjäla den i höstas så jag måste dessutom köpa en ny låscylinder. Plus massa olja och grejer! Bläää! :(




Vårt fina hus :) Haha! Någon gång kanske jag kan visa före och efterbilder på hur vi har renoverat! Haha! Nu är det verkligen snyggt invändigt och utvändigt, ni skulle sett förut! :o :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback