Bilder i min telefon

Hittade lite gamla bilder på min mobil haha! Dock får ni bara se 4 just nu, för mitt internet är så segt så jag orkar inte ladda upp fler :p Klaga inte på mig om bilderna är dåliga, för jag tror inte ens kameran i mobilen har några megapixels satt.. ;)


Haha, jag och Lova var inne på Lidl och kollade, så hittade vi den här, det är typ som pucko fast en halvliter, med ett enormt sugrör.. Hahahahahahaha!


Jag ser jättesur ut, haha! Någon stan outfit bara :) Haha, är det en gubbe som står brevid mig?? Jag kan aldrig stå och fota mig om folk kollar på mig eller är nära, jag måste vart väldigt koncentrerad, haha!


En vacker bild på mig och Lova på bussen. Jag tappade bort min mobil på bussen precis innan vi skulle av, så sprang vi och letade och hittade den inte. Sen va vi tvungna att gå av, men bussen väntade på att vi kunde ringa efter den så vi kunde höra var den låg... var den låg? I min ficka...


Mamma klagar alltid på när jag har lösögonfransar, men jag tycker det ser rätt bra ut? Haha, inte för att vara ego men det är snyggare med längre fransar, och det gör det på många! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback