Varför jag inte skrev igår!

Godmorgon! Igår efter skolan så åkte jag in till stan och mötte upp pappa! Så åkte vi ut till ett ställe (i Danderyd tror jag). Där pappas kompis har en nyöppnad pizza-restaurang, fast det är ingen vanlig äcklig pizzeria. Dem har ett nytt koncept, dem använder sig av mycket bättre råvaror, dem gör allt själva, osv. Jag kan verkligen tipsa om det här! Man mår lixom inte dåligt efter, för pizzorna är så fräsha! :D
Snygga lokaler! :) Ni hittar dem på HÄR !
Och sen till varför jag inte skrev igår! När vi skulle åka hem, klockan var typ halv åtta. Precis när vi åkt förbi åkersberga-avfarten på motorvägen så tar det TVÄRstopp. Där får vi stå i ca 50 minuter. Sen börjar det rulla igen. Sen tar det återigen stopp! Efter 20 minuter där så får vi börja rulla sakta, i typ 20 km/h. Men tillslut lättar det! Det tog oss 2 1/2 timme hem, det tar normalt 50 minuter. :o

Kommentarer
» Jossan

Fin blogg du har! Haft en bra dag? :)

2011-02-17 // 16:43:49
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback