Rensat igenom bilder

Hej! Har suttit i typ 30 minuter nu och fixat mappar, rensat bort bilder och så vidare. Så tänkte visa er mina två favoritbilder ur några av mapparna! :) Visar resten sen :)
ÖVRIGT


En fin vinterbild, tagen av mig precis utanför oss :)


I somras var jag och åt på det här stället. Och utsikten var UNDERBAR! Det är en liten enkel restaurang och även har några hotellrum. Det ligger en bit från vårat landställe i Sandviken. Så fint ställe! :o

DJUREN

Mitt söta marsvin Quilly! :)


Enbild tagen förra sommaren med min dåliga mobilkamera, tyckte dock att den blev rätt fin ändå? ;)

LYSEKIL


Också tagen med min mobilkamera! Haha, bilden är på min bruuuna syster. :)


Bilden blev sne, och bilden är inte "favoriten" i sig! Men det här spahotellet! Det är det bästa du kan komma till! Vann Spahotell heter det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback