GÄSTBLOGG!!! (anche) <3

Heello mina (Andreas) kära små läsare!

Jag måste bara berätta vad jag har gjort idag! Jag har nämligen varit på anställningsintervju på mitt andra hem! Nämligen DONKEN! <3 

Åh jag är verkligen såååååååååå himla glad nu, för jag fick jobbet! FATTAR NI?!?!?!? Såå jävla coolt att jobba på donken! Jag ska på introduktion på onsdag klocken 16 så önska mig lycka till! ;D  

 +  = <3


Aja, nu vet ni det :D så kom gäärna och hälsa på mig ;)))))) Här kommer en bild från nyss!

Sturegallerian!


Kommentarer
» hihi

jävlar vilken bra bloggerska alltså.. :D avgudar både henne och hennes framtida jobb! ska bli som henne!



(det är inte anche som skriver, hon skulle aldrig skriva nåt sånt omoget) <3

2011-02-10 // 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback