Dagens paner

Igår började vi med att gå runt i Uppsala och gå lite i affärer, kolla runt, och käka lunch :) Efter det var vi på bio och såg "Meet the Parents, Little Fockers" den var bra! Efter det gick vi till ett av mina favoritställen, Texas Longhorn! Åhh vad god mat dem har där! Kött! Kärlek till Longhorn!

Men idag tänker jag tvinga med Erik till storkyrkan, för det har jag faktiskt inte sett! Och det är någon sorts is-festival i Uppsala just nu, farmor ringde till mig igår och sa det ;) Så dem har massa isskulpturer runt ån och storkyrkan, så vi kollar väl på det med. :p Sen blir det antagligen lite mer shopping innan vi ska hem :(
En isskulptur på stora torget :) Tycker kanske inte att det är så intressant. Absolut, det är skickligt gjort men inte så kul att titta på :p


Min söta älskling på Longhorn :love: :D

Kommentarer
» Lovisa Ahlsten

Vad intressant dina inlägg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa din blogg igen! :) Ha en rolig vardag :)

2011-02-21 // 21:25:20
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback